C990 | Πώληση, Σχεδιασμός & Κοστολόγηση μιας Ολοκληρωμένης Καμπάνιας Digital Marketing
Βήμα Βήμα οδηγός Επιτυχίας για να οργανώσετε και να κοστολογήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια Digital Marketing.
Στο σεμινάριο “Πώληση, Σχεδιασμός & Κοστολόγηση μιας Ολοκληρωμένης Καμπάνιας Digital Marketing” θα δούμε τα αναλυτικά βήματα για τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό μιας καμπάνιας Digital Marketing που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια πώλησης και επικοινωνίας. Το σεμινάριο ξεκινάει με τη διαδικασία της πώλησης μιας τέτοιας καμπάνιας, από την προσέγγιση ενός πελάτη, μέχρι το σχεδιασμό της τελικής πρότασης. Πρόκειται για ένα αναλυτικό σεμινάριο που απαντάει στο ερώτημα “πόσο χρεώνω μια υπηρεσία digital marketing” είτε αυτή είναι Adwords, Facebook, Email Marketing ή SEO.
Το σεμινάριο είναι ιδανικό για όσους θέλουν να δημιουργήσουν ένα agency ή να δουλέψουν σαν ελεύθεροι επαγγελματίες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η πώληση μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας και πωλήσεων είναι μια σύνθετη και πολυπαραγοντική διαδικασία που αποτελεί από διαφορετικά βήματα. Στόχος του σεμιναρίου είναι να κατανοήσετε με πρακτικό τρόπο τα στάδια και να αναλύσετε τις εργασίες μέσα από τις οποίες θα προκύψει το κόστος για τον πελάτη. Το κόστος για τον πελάτη περιλαμβάνει τις αμοιβές της εταιρείας και το budget που θα δώσει στα συστήματα. Στο σεμινάριο θα μάθουμε με πρακτικό τρόπο πως χωρίζονται τα δύο budget και πως θα υπολογίσετε με ακρίβεια τις εργασίες και το κόστος για κάθε μία από αυτές. Με αυτό τον τρόπο έχετε τη δυνατότητα να κοστολογήσετε με ακρίβεια όλες τις εργασίες του digital marketing.
Στα σεμινάρια έχουν συμμετάσχει τους τελευταίους 12 μήνες στελέχη των παρακάτω επιχειρήσεων: Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Dell, Cosmote, Vodafone, Puma, Korres, Estee Lauder, Sephora, Hellenic Seaways, Mythos, Αττικό Μετρό, ΟΠΑΠ, Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, Βιοιατρική, Ιασώ General, Janssen, Elpen, Γερολυμάτος, Γκίνης Travel, Miele, Χρυσός Οδηγός, Ελληνοαμερικάνικη Ένωση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ολυμπία Οδός, Karcher, Candia Strom, Αυστριακή Πρεσβεία, Ider, Kentia, Under Armour, Ζολώτας, iSquare κλπ αναδεικνύοντας το Leader School ως τη Νο1 επιλογή για επαγγελματική εκπαίδευση στο Digital Marketing.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
-
ΈναρξηΥπολογισμός Budget Google Ads Search (1:55)
-
ΈναρξηΠως υπολογίζουμε την αμοιβή στο Google Ads (5:43)
-
ΈναρξηΠως υπολογίζουμε την αμοιβή στο SEO (2:27)
-
ΈναρξηΠως υπολογίζουμε την αμοιβή στα Social Media (2:46)
-
ΈναρξηΥπολογισμός Budget Facebook Ads (2:46)
-
ΈναρξηΠως υπολογίζουμε την αμοιβή στο Email Marketing (3:41)
-
ΈναρξηΔεδομένα που Χρειαζόμαστε για Πρόταση στον Πελάτη (2:19)
-
ΈναρξηΔημιουργία 1ης Πρότασης - Google (7:19)
-
ΈναρξηΔημιουργία 1ης Πρότασης - Facebook (3:56)
-
ΈναρξηΔημιουργία 2ης Πρότασης Google (6:25)
-
ΈναρξηΔημιουργία 2ης Πρότασης Facebook (1:59)
-
ΈναρξηΔημιουργία 3ης Πρότασης Google / Facebook (7:56)
-
ΈναρξηΤιμολόγηση & Επαγγελματικά Μυστικά (1:46)
Ο εκπαιδευτής σας
Με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση διαδικτυακής περιουσίας και την προώθηση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, ο Σίμος Κοσμετάτος εργάζεται ως εκπαιδευτής σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο Leader School και ως Σύμβουλος Διαδικτυακής Περιουσίας σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας, της υγείας, της εστίασης, του τουρισμού, του εμπορίου και των media. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google, Google Partner Premier, δηλαδή ανήκει στο ανώτερο 3% των συνεργατών της Google παγκοσμίως, μια κορυφαία μοναδική διάκριση παγκοσμίως.